voorbereiding - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van john en ingeborg - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van john en ingeborg - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Door: Ingeborg

Blijf op de hoogte en volg john en ingeborg

17 Augustus 2014 | Nederland, Tilburg

We zitten nu zo'n kleine twee weken voor aanvang van onze reis. Onze fietsen hebben we weggebracht (en opgehaald) om weer eens goed te laten nakijken. Dat vonden we na ruim 7000 km. op de teller geen overbodige luxe. De boten van Hoek van Holland naar Harwich en van Liverpool naar Belfast zijn geboekt en de treinkaartjes van Harwich naar Liverpool zijn binnen. Ook de eerste overnachtingsplaatsen in Ierland hebben we vastgelegd. De reacties -op onze vraag naar overnachtingsmogelijkheden- van de mensen uit Ierland kwamen vrijwel direct retour en waren meteen al erg hartelijk en sympathiek. Dat belooft wat! We hebben er veel zin in!